WOONPROJECTEN
UW DROOMWONING
Binnen ons segment Woonprojecten koesteren wij onze grootste ambitie. Anno 2022 is de definitie van een woning zeer sterk gewijzigd tegenover anno 1980. De uitdagingen in de huidige woningmarkt zijn niet beperkt gebleven tot de spreekwoordelijke baksteen die elke Belg in zijn maag heeft. Isolatie, energiebesparend, akoestisch, tijdloos, gezelligheid en optimale invulling zijn slechts enkele van de begrippen die we vandaag zonder nadenken koppelen aan onze droomwoning.
Met de naam Altera Vita hebben wij onze doelstelling in onze bedrijfsnaam verweven, namelijk tweede leven. Onze doelstelling is om gedateerde woningen om te bouwen tot de droomwoning die we vandaag de dag verwachten te bezitten. We werken er op deze manier naar om wonen betaalbaar te houden, met ruimte om buiten te komen en een thuis te creëren die voldoet aan de energetische eisen van een hedendaagse woning.
Op deze pagina willen wij u binnenkort een kijk geven van ons eerste project die binnenkort te koop zal aangeboden worden.
TWEEDE LEVEN
Heeft u een woning die de tand des tijds met moeite heeft doorstaan en wil u bijdragen in onze visie om woningen betaalbaar te houden en onze jongeren de mogelijkheid bieden om eigenaar te worden van hun eerste en eigen woning?
Altera Vita koopt uw woning en zorgt voor een tweede leven hiervan, dit conform de huidige energetische en praktische normen en waarden.
Wij kopen de woning en renoveren in lijn van de Europese doelstellingen en indelingen die we vandaag belangrijk vinden. Daarna brengen we deze terug op de markt. Alvorens de woning op de markt gaat, zullen wij de mensen in de buurt eerst uitnodigen voor een heuse preview van de woning. Lokaal ondernemen betekent niet enkel werken met lokale leveranciers, maar ook de mogelijkheid bieden aan de plaatselijke bevolking om in première de woning te bekijken.
Steeds te laat om uw droomwoning te kopen?
Steeds te laat om uw droomwoning te kopen? Niet meer dankzij Altera Vita, wij bieden de lokale jongeren een voorkooprecht door de woning eerst aan hen te tonen in ons lanceringsweekend alvorens wij digitaal gaan promoten op de markt.